Pages

Tuesday, September 14, 2010

Raya.Memories.

yosh.

let's start.

hari raye..ofkos pegi beraya. semalam raya geng2 shams + wedding wanie sopi anak si tauke emas.menjelajah dari rumah ke rumah dan acara update cerita masing2.kalo bukan sebab raya memang tak jumpe la (sebab malas pegi reunion wahaha).

farah hachidaime reminded us of our age.tahun ni aku terasa seperti makcik2 dimana aktiviti aku ialah membeli hadiah kawin dan hadiah baby.kisah lame2 ketika aku masih pelajar skolah part time (main full time) tu rase macam baru semalam terjadi.kalau dinovelkan akan jadi sepanjang dan setebal kitab fiqh bersiri agaknye.

ingat plak time form 3 aku and the army adalah musuh ketat si M.satu hari aku jatuh kusi.smua org pandang dengan simpati tapi M tu je yg gelak cam hampeh.sakit hati gile aku gumpal ketas target kat kepala die..tp miss plak dan kena kat blackboard lalu melantun.cikgu nampak dan menjerit 'sape yang lempar niii...???!!'

dan aku pn berpura2 innocent sambil menyumpah M dlm hati.
jumpe kat wedding wani sopie..dah dewasa skrg ye.

0 comments: